Гостра необхідність

Бог створив нас настільки взаємопов’язаними , що діяльність чи бездіяльність кожного з нас тягне за собою певні, конкретні наслідки, з котрими потім приходиться жити кожному з нас, оточуючим нас людям, церкві, світу.

Центральна тема людства: – «Я! Все мені і для мене». Мова не тільки про матеріальні речі (бо це інша тема і мабуть навіть другорядна), а про гостру увагу до своєї персони, і переважну байдужість до інших людей.
Є КОНТРАСТ!
Божий задум людського взаємозв’язку – це корисність, допомога і гостра необхідність один одному. Це друга найбільша заповідь Христа – вона про любов до іншої людини – Гал. 5:14
І коли маємо конкретну ситуацію з людьми, то маємо дві призми відношення до неї:

Мій світ, мої закони і поняття, моя думка, мої знання, мій досвід, мої враження, мої почуття і емоції, мій біль, мої проблеми…
Твій світ, твої закони і поняття, твоя думка, твої знання, твій досвід, твої враження, твої почуття і емоції, твій біль, твої проблеми…

Інших варіантів немає і кожен мусить зробити свій вибір!
І тут важлива позиція людини по життю, яка формується згідно того, як вона вихована, як вона сама себе виховує, на що «програмує», чим себе наповнює.
Щодня зустрічаємось з необхідністю приймати конкретні рішення в конкретних ситуаціях і або діяти відповідно, або залишатись байдужим.

Наша діяльність або бездіяльність у взаємовідносинах 100% диктується нашим вибором життєвої позиції. А вибір відбувається задовго до того, як потрібно приймати конкретне рішення.

Біблійні приклади взаємозв’язку людей: Йона 1:12, 3:4-10.
Цікава історія Йони. Бог не допускає його бездіяльності, бо має відбутись певний плин подій.

Моя діяльність чи бездіяльність СЬОГОДНІ визначає те, з чим буду жити ЗАВТРА я і люди коло мене! 

Коли маю честь казати щось людям, то маю щоразу унікальну можливість змінити історію.



Коментарі